Fit&Surf Camp, dwa terminy 19-25.08 oraz 26.08-02.09 #surfing #siła #równowaga

Layout

Zastanawiasz się gdzie najlepiej aktywnie spędzić wakacje? Już nie musisz!

Zapraszamy do wzięcia udziału w unikatowej formule wyjazdowej łączącej surfing oraz fitness!

Podaruj sobie idealną równowagę ducha i ciała – bo piękno tkwi w sile!

W programie – w zależności od warunków surferskich – codzienne lekcje na fali oraz dwa moduły treningowe. Pierwszy z nich nastawiony na budowanie siły i równowagi, drugi skoncentrowany na wydolności i wytrzymałości mięśniowej.

W programie Fit&Surf Camp:

1. Szkolenie surfingowe 4 godziny dziennie (bez dnia przyjazdu);
2. Zabawy z falą BoogieBoarding;
3. Wyprawa SUP;
4. Zajęcia Fitnes z FitFaza;
5. Ognisko na plaży
6. Nielimitowany dostęp do sprzętu sportowego: desek i pianek.

Na Campie zajmie się Wami wyszkolona kadra instruktorska posiadająca wszelkie uprawnienia i certyfikaty.

Aby dowiedzieć się szczegółów o zakwaterowaniu, kadrze instruktorskiej i bazie Akademii Surfingu wejdź na stronę: http://akademiasurfingu.com.pl/index.php/lekcje/surffit/

Mamy 2 terminy Campu do wyboru od soboty do soboty
19.08 – 26.08
26.08 – 2.09

Gdzie? Nad polskim morzem w bazie Akademii Surfingu – pierwszej i najlepszej polskiej szkole surfingowej.

Cena 1 470 pln za tygodniowy Camp.

– zakwaterowanie w bazie Akademi Surfingu
– 5 dniowe szkolenie surfingowe
– ubezpieczenie sportowe
– nielimitowany dostęp do sprzętu, pianka deska
– wyprawa SUP po zatoce
– zajęcia Fitnes FitFaza 5 dni
– transport na spoty podczas szkolenia surfing
– warsztaty dietetyczne 2h podczas campu
– prawdziwy surfingowy klimat
– video couching

Przy rezerwacji miejsc do 10.lipca cena niższa 70 zł os.
Przy rezerwacji miejsc grupowo powyżej 4 os. cena nizsza 70 zł os.

Rezerwacja Surf & Fit Camp:

1. Przez czat na stronie Akademii Surfingu;
2. E-mail na maciek@5live.pl lub anna.laskowska@5live.pl;
3. Pod numerem telefonu: 731 553 335.
4. info o zajęciach Fitnes Maciej Antoni Szczepaniak fitfaza@gmail.com 530 444 401

Liczba miejsc 24 na każdym z terminów. Jeśli macie jakieś pytania piszcie do nas w komentarzach!

Kliknij w zdjęcie i sprawdź warunki zakwaterowania w Chałupach na kempingu nr 5 Ekolaguna, gdzie znajduje się baza Akademii Surfingu. 

kwatera 1 kwatera 2

 

 

 

 

 

 

 


NASZ PROGRAM W SZCZEGÓŁACH: 

moduł 1 – SIŁA i RÓWNOWAGA

To kalisteniczy trening – wykorzystujący masę własnego ciała – ukierunkowany na kreowanie siły, wyczucie kontroli własnego ciała. Zastosowane tu ćwiczenia sprawią, że mięśnie zyskają żelazną wytrzymałość niezbędną podczas intensywnych sesji surfingu na wodzie.

Nie ominiemy tu również takich zagadnień jak dynamika siłowa oraz eksplozywność. To one sprawią, że nie zniszczy cię nawet set wymagających fal, przez których ubój będziesz musiał przepłynąć.

Dlaczego kalistenika (z greckiego: kallos sthenos – „piękno i siła”)?
To proste, twoje ciało jest dla Ciebie najlepszym laboratorium treningowym i sumą narzędzi połączonych. Twoje ręce, klatka piersiowa, barki, staw biodrowy i nogi muszą współpracować ze stabilizatorami oraz mięśniami głębokimi, które przekładają się na zdolność do kontroli całego ciała i zachowania równowagi. Dodatkowo twoja masa mięśniowa powinna być najbardziej adekwatna do twojej naturalnej wagi. Ćwicząc kalistenikę nie będziesz olbrzymem postury Arnolda Schwarzeneggera, ale za to wyrzeźbisz smukłą atrakcyjną sylwetkę.

Po co stabilizacja i równowaga?
Mięśnie stabilizacyjne to przede wszystkim doskonała kontrola nad własnym ciałem. Rdzeń kręgowy to drugi po mózgu najważniejszy organ naszego ciała! Jest on niestety jednocześnie najbardziej narażony na kontuzje. Dobra wiadomość polega na tym, że matka natura wyposażyła nas w skomplikowaną warstwę mięśni głębokich, które wspomagają jego ruchy, a jednocześnie dobrze wyćwiczone stanowią pierwszą linię obrony przed urazami.
Po przeciwległej stronie od kręgosłupa leżą mięśnie brzucha, które wraz z nim są odpowiedzialne za stabilizację i równowagę całego ciała, a co za tym idzie – lepsze wyczucie na wodzie. Jeśli chcesz surfować, bądź aktywnie uprawiać jakąkolwiek inną dyscyplinę to zadbaj o diabelnie silny gorset mięśniowy kręgosłupa. Poza tym przyznaj, rysujące się na brzuchu żeberka tzw. kaloryfera wyglądają sexy.

moduł 2 – WYDOLNOŚĆ i WYTRZYMAŁOŚĆ

Ta jednostka treningowa cechuje się wysoką intensywnością i jest skonstruowana tak, by Twoje serce zaczęło solidnie bić. Będziemy w niej przeplatać elementy biegowe z intensywnymi interwałami i koncentrować się na zwiększeniu Twojej bazy tlenowej. Jeśli więc nieobce jest ci sformułowanie „muszę zbudować kondycję” to ten moduł jest stworzony dla Ciebie.

Czym jest baza tlenowa?
To to ogólnie pojęta zdolność organizmu do efektywnego wykorzystywania tlenu podczas wysiłku. Im solidniejsza baza, tym więcej czerwonych krwinek i naczyń włosowatych w mięśniach oraz lepsza umiejętność gospodarowania glikogenem – główną substancją energetyczną Twojego organizmu. W konsekwencji łatwiej pracować również na wysokich obrotach. Ćwicząc intensywnie i zmuszając cały czas organizm do przekraczania granic będziesz się sukcesywnie wzmacniał i przesuwał się tak zwany pułap tlenowy. Czyli po prostu, gdy będzie ciężko, Ty nie dostaniesz zadyszki i będziesz mógł płynąć na fali wznoszącej.

ROZCIĄGANIE, MOBILNOŚĆ i AKTYWNA REGENERACJA

Elementem każdego treningu będzie regeneracyjne rozciąganie mające na celu redukcję przykurczy i bóli mięśniowych. Będziemy również koncentrować się na zwiększaniu mobilność stawów i zwiększeniu zakresu ich ruchu, co ustrzeże cię przed kontuzjami i urazami.

Przykurczone mięśnie nie pracują efektywnie. Często macie problemy ze zrobieniem postępu w swojej dyscyplinie. Koncentrujecie się bezskutecznie na wykonywaniu danego elementu w nieskończoność. Tymczasem okazuje się, że trenując mobilność nie tylko zwiększysz zakres pracy mięśni, ale również uwolnisz pospinane przyczepy. Czasem spięcie jest tak duże, że wręcz wyłącza określony mięsień, bądź całą grupę mięśniową. Pokażemy ci jak ćwiczyć w pełnym zakresie ruchu i dbać o poprawność techniczną elementów, by zredukować przykurcze i wkroczyć na kolejny poziom.

Treningi poprowadzi Maciej Antoni Szczepaniak, twórca projektu FitFaza, wykwalifikowany dietetyk, trener personalny, instruktor street workout level 2, specjalista od budowania wydolności, wytrzymałości i ćwiczeń z ciężarem własnego ciała.

Jeśli jesteś ciekawy jak było na surferskiej majówce z FitFazą klikaj w zdjęcie i oglądaj galerię. 

IMG_20170516_235116

 

ZOSTAW KOMENTARZ

20 + 1 =

Kontakt

odezwij się

Maciej Antoni Szczepaniak

 

Telefon:

530 444 401

 

E-mail:

fitfaza@gmail.com

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Please leave this field empty.

Designed by lookslike