Jedziemy do Saint Tropez 30 września – 7 października

21460007_10214511777258041_1382450507_o

Twoje piękne ciało i umysł nie są stworzone do gnicia w pracy, dlatego też wspólnie z Epic Time oraz Girl on the Wave postanowiliśmy przedłużyć Ci wakacje. Tym razem zapraszamy do bajecznego Saint Tropez
30 września – 7 października
Koszt: 1500zł plus samolot (Warszawa-Nicea): 500zł
Oferta: http://epictime.pl/sainttropez.html
Temat przewodni wyjazdu oczywiście kręcić się będzie wokół architektury Twojego ciała, no i standardowo już – surfingu. Przejmujemy lazurowe wybrzeże, gdzie codziennie będziemy ćwiczyć koordynację i równowagę, wzmacniać siłę, wydolność i wytrzymałość, czyli wszystko to co sprawi, że nie zniszczy Was już nigdy żaden set wymagających fal! Epic Time zadba o epicką zabawę i niezapomniane doznania, a Girl on the Wave nakreśli Ci co naprawdę oznacza życie na fali! Mamy już mocną grupę, brakuje tylko Ciebie. Dołącz i zalicz z nami super zakończenie sezonu!

Co w programie? 

Codzienny trening wg jednego z dwóch modułów. Pierwszy z nich nastawiony na budowanie siły i równowagi, drugi skoncentrowany na wydolności i wytrzymałości mięśniowej.

moduł 1 – SIŁA i RÓWNOWAGA

To kalisteniczy trening – wykorzystujący masę własnego ciała – ukierunkowany na kreowanie siły, wyczucie kontroli własnego ciała. Zastosowane tu ćwiczenia sprawią, że mięśnie zyskają żelazną wytrzymałość niezbędną podczas intensywnych sesji surfingu na wodzie.

Nie ominiemy tu również takich zagadnień jak dynamika siłowa oraz eksplozywność. To one sprawią, że nie zniszczy cię nawet set wymagających fal, przez których ubój będziesz musiał przepłynąć.

Dlaczego kalistenika (z greckiego: kallos sthenos – „piękno i siła”)?
To proste, twoje ciało jest dla Ciebie najlepszym laboratorium treningowym i sumą narzędzi połączonych. Twoje ręce, klatka piersiowa, barki, staw biodrowy i nogi muszą współpracować ze stabilizatorami oraz mięśniami głębokimi, które przekładają się na zdolność do kontroli całego ciała i zachowania równowagi. Dodatkowo twoja masa mięśniowa powinna być najbardziej adekwatna do twojej naturalnej wagi. Ćwicząc kalistenikę nie będziesz olbrzymem postury Arnolda Schwarzeneggera, ale za to wyrzeźbisz smukłą atrakcyjną sylwetkę.

Po co stabilizacja i równowaga?
Mięśnie stabilizacyjne to przede wszystkim doskonała kontrola nad własnym ciałem. Rdzeń kręgowy to drugi po mózgu najważniejszy organ naszego ciała! Jest on niestety jednocześnie najbardziej narażony na kontuzje. Dobra wiadomość polega na tym, że matka natura wyposażyła nas w skomplikowaną warstwę mięśni głębokich, które wspomagają jego ruchy, a jednocześnie dobrze wyćwiczone stanowią pierwszą linię obrony przed urazami.
Po przeciwległej stronie od kręgosłupa leżą mięśnie brzucha, które wraz z nim są odpowiedzialne za stabilizację i równowagę całego ciała, a co za tym idzie – lepsze wyczucie na wodzie. Jeśli chcesz surfować, bądź aktywnie uprawiać jakąkolwiek inną dyscyplinę to zadbaj o diabelnie silny gorset mięśniowy kręgosłupa. Poza tym przyznaj, że rysujące się na brzuchu żeberka tzw. kaloryfera wyglądają sexy.

moduł 2 – WYDOLNOŚĆ i WYTRZYMAŁOŚĆ

Ta jednostka treningowa cechuje się wysoką intensywnością i jest skonstruowana tak, by Twoje serce zaczęło solidnie bić. Będziemy w niej przeplatać elementy biegowe z intensywnymi interwałami i koncentrować się na zwiększeniu Twojej bazy tlenowej. Jeśli więc nieobce jest ci sformułowanie „muszę zbudować kondycję” to ten moduł jest stworzony dla Ciebie.

Czym jest baza tlenowa?
To to ogólnie pojęta zdolność organizmu do efektywnego wykorzystywania tlenu podczas wysiłku. Im solidniejsza baza, tym więcej czerwonych krwinek i naczyń włosowatych w mięśniach oraz lepsza umiejętność gospodarowania glikogenem – główną substancją energetyczną Twojego organizmu. W konsekwencji łatwiej pracować również na wysokich obrotach. Ćwicząc intensywnie i zmuszając cały czas organizm do przekraczania granic będziesz się sukcesywnie wzmacniał i przesuwał się tak zwany pułap tlenowy. Czyli po prostu, gdy będzie ciężko, Ty nie dostaniesz zadyszki i będziesz mógł płynąć na fali wznoszącej.

ROZCIĄGANIE, MOBILNOŚĆ i AKTYWNA REGENERACJA

Elementem każdego treningu będzie regeneracyjne rozciąganie mające na celu redukcję przykurczy i bóli mięśniowych. Będziemy również koncentrować się na zwiększaniu mobilność stawów i zwiększeniu zakresu ich ruchu, co ustrzeże cię przed kontuzjami i urazami.

Przykurczone mięśnie nie pracują efektywnie. Często macie problemy ze zrobieniem postępu w swojej dyscyplinie. Koncentrujecie się bezskutecznie na wykonywaniu danego elementu w nieskończoność. Tymczasem okazuje się, że trenując mobilność nie tylko zwiększysz zakres pracy mięśni, ale również uwolnisz pospinane przyczepy. Czasem spięcie jest tak duże, że wręcz wyłącza określony mięsień, bądź całą grupę mięśniową. Pokażemy ci jak ćwiczyć w pełnym zakresie ruchu i dbać o poprawność techniczną elementów, by zredukować przykurcze i wkroczyć na kolejny poziom.

Treningi poprowadzi Maciej Antoni Szczepaniak, architekt ciała i twórca projektu FitFaza, wykwalifikowany dietetyk, trener personalny, instruktor street workout level 2, specjalista od budowania wydolności, wytrzymałości i ćwiczeń z ciężarem własnego ciała.

ZOSTAW KOMENTARZ

nine − 2 =

Kontakt

odezwij się

Maciej Antoni Szczepaniak

 

Telefon:

530 444 401

 

E-mail:

fitfaza@gmail.com

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Please leave this field empty.

Designed by lookslike